L’avaluació competencial (I).

L’avaluació competencial (I).

L’avaluació és, per a molts docents, un procés a partir del qual ajudar als infants a millorar i adquirir noves capacitats. Però per poder fer aquest procés, necessitem d’eines que ajudins als propis professionals a tenir els criteris a partir dels quals ajudar-los a desenvolupar-se.

Actualment es parla d’avaluació competencial com a procés d’autoavaluació, de coavaluació, de metaavaluació… però finalment també requereix d’un procés de certificació.

Arribats a final de curs, o fins i tot a finals de trimestre, els i les docents hauran necessitat recollir dades per poder certificar amb la màxima objectivitat possible l’assoliment de les dimensions de cada àrea.

Per això, des d’EduFòrum, oferim com a proposta una graella d’avaluació senzilla però que observem útil en el nostre dia a dia.

Òbviament, es pot manipular i adaptar a les necessitats de cadascú i queda oberta a propostes de millora.

I vosaltres, teniu altres eines d’avaluació?

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *